Frågestund!

Okej. Två positiva svar på mindre än en halvtimme, så jag tycker vi kör på en frågestund.

Det är fritt fram för er alla att fråga vad ni vill, även anonymt för de som känner sig blyga. Ni får gärna ställa flera frågor, men ställ dom genom att kommentera det här inlägget. Annars blir det lite rörigt.

Blir ju väldigt lägligt med en frågestund nu också, eftersom jag såg att det ska vara strömavbrott här imorgon mellan 8 och 12. Och jag jobbar mellan 11 och 17 imorgon. Fast jag har ju laptop, så kanske kan bli något inlägg innan jag drar till jobbet ändå. Nu ska jag köra ett ångbad i hopp om att åter få andas genom näsan, sen blir det godis och varm banan med smält choklad. Sen sooooova. Puss godnatt ♥

Kom igen och fråga på nu! ;)

Ganska fint med en blå och en gul handduk. Lite svenskt sådär. Eller..?




Kommentarer
Skrivet av: Louize:)

Du röstar väl på mig i nya tävlingen? :D

http://wictoriapersson.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-dom-som-kom-med.html?_tmp=74f29fdfa730cc23942416f069bbae182d17bb0f

2009-08-11 Kl. 00:34:23
Blogg: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Skrivet av: ellinor

svar. haha ja ganska:P

2009-08-11 Kl. 05:20:43
Blogg: http://ellinorericsson.blogg.se/
Skrivet av: stina

det var inte många frågor du hade fått :P då får jag väl ta och ställa några då..



1. berätta om det MEST pinsamma du varit med om.

2. ska du ta bort din bdb, eftersom den inte används? :P

3. vad tycker du om att sommaren snart är slut?

2009-08-11 Kl. 11:44:50
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Värsta kul med frågestund! :D



*Hur många läsare har du i genomsnitt per dag?

*Kommer du inte skriva något snart i din SannasMysHörna?

*Vilken av de stora bloggarna är din favorit?



:D

2009-08-11 Kl. 13:10:07
Skrivet av: Ingela

- Har du något land, stad eller plats som du verkligen vill besöka. Oavsett om det kan bli en verklighet, så undrar jag om du har ett drömland (stad, plats)du önskar resa till en gång.

- Skulle du kunna tänka dig att klippa dig riktigt kort, till en tuff modefrilla och färga det t.ex rött? Om du fick...hm, 1000 kr då, skulle du göra det då?

2009-08-11 Kl. 16:55:35
Skrivet av: --

vem är "sambon"?

kommer du låta katten va ute nåt, tex hos din mor?

hur går det med kökortet? =)

2009-08-12 Kl. 11:32:38
Skrivet av: julia

haha, jag har en fråga, om det inte är försent att fråga? ok, det där va egentligen inte min fråga, den kommer nu: vem tror du att "--" är? jag blev lite nyfiken så tänkte om du kanske misstänker nån? :P

2009-08-12 Kl. 17:41:56
Blogg: http://julia.obypingst.se
Skrivet av: Ingela

Jag vet, jag har redan ställt frågor men här kom jag på några till. Det är väl ok hoppas jag :0

- Om du hamnade på en öde ö och bara fick med dig 3 saker du inte kan vara utan, vad skulle det vara? (kul med en fråga som aaaaldrig någon någonsin ställt hahaha)

- Din kisse är en huskatt, inte fy skam det heller, men om du fick välja en raskatt vad skulle du köpa då?

2009-08-13 Kl. 17:10:55

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0