Fuck det mesta

Okej, gillar du inte långa texter så behöver du inte läsa nu. Jag måste bara få skriva av mig och hoppas att i alla fall något känns bättre efteråt.

Mycket skiter sig och går åt skogen nu. Blir så less!

Först får jag reda på att jag måste gå ner i arbetstid, vilket innebär att jag tvingas söka annat jobb om jag ska kunna bo kvar i min billiga skitlägenhet. Ja visst, det är väl bara att söka jobb då. För det är ju så himla enkelt att få jobb i dagens samhälle!

Och mitt nya kassa arbetsavtal och ovissheten om ifall jag kommer tjäna pengar eller få ett arbete med arbetstider sent på kvällen ledde till att jag inte kunde hålla i någon danskurs den här terminen. Jag både ville och ville inte. Tack och lov löste det sig ändå, med hjälp av en del snälla folk. Blev bara kassör och ska ha en danslista. Fine.

Men nu ikväll kommer en massa folk och klagar på att dom inte kan dansa och att allting är för svårt, säger att dom kommer skita i alla utlärningar för att dom kommer vara för svåra. Hallå, ta reda på fakta först! Det kommer vara blandad svårighetsgrad på det som lärs ut. Och klanka inte ner på den stackare som står på scenen och lär ut. Det är inte snällt mot den stackarn som står där! Om ni visste hur det känns när ens EN enda person går ut ur rummet när ni står där och gör allt för att ALLA ska få lära sig dansen, så skulle ni handla annorlunda. Fy sjutton, elakt.

Det är en av de orsakerna som finns till att jag inte var sugen, att folk bara klagar och inte ens försöker på egen hand. Man ger bara upp och förväntar sig att andra ska servera allt på silverfat. Har man inte viljan att försöka på egen hand, att träna hemma och utvecklas själv så anser jag att man helt enkelt inte har intresset.

Och så är det ju väldigt trevligt att bli stirrad på brösten när man pratar med folk. LÄGG AV MED DET! Kolla mig i ansiktet. Jag blir så äcklad. Spyfärdig känner jag mig och varje gång han finns i närheten mår jag psykiskt dåligt. Riktigt mycket. Har faktiskt haft tankar på att aldrig mer gå dit, bara för att han får mig att må så. Men det finns så många andra som är bra, som jag vill träffa. Fast frågan är hur länge till jag orkar? Det här är nog faktiskt den största orsaken till att jag inte var sugen på att lära ut mer.

Och varför svarar du inte?

Och mitt internet är skitsegt. Och katten är galen. Och jag saknar dig. Och jag hatar att han inte ens kunde säga mig sanningen.

Nä, nu funderar jag faktiskt på att gå ut och ta en promenad eller nåt. Borde nog egentligen sova men är alltför less, arg och upprörd för det. Jajajajaja. Vi hörs imorgon och hoppas på ett bättre humör då.

Ja just ja. En bra sak är i alla fall att jag kanske snart har ett extraknäck. Hoppas på att det verkar värt. Orkar inte svara på kommentarer idag, inte läsa bloggar heller tyvärr. Tar det imorgon. Puss typ ♥




Kommentarer
Skrivet av: Graavid på 17 år

usch ibland stör jag mig på dumt folk :(



Sv; tack så mycket! :) Joo självklart kommer det fler tillfällen! :) Jo tack allt är bra med mig, hoppas allt är bra med dig! :)



Kram (=

2009-09-01 Kl. 16:24:00
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Haha, jaa, det brukar faktiskt funka, du är duktig du på att ge tips, sitter faktiskt och dricker det te´t du gav tips på, haha tror jag kommer bli beronede, vilket inte är någon fara för det skadar ju inte bebisen eller något, så tack! :)



Kram kram (:<3

2009-09-01 Kl. 18:15:25
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Det kommer att lösa sig till slut, det ska det göra! <3

2009-09-01 Kl. 20:02:13
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: kickan34

ja men man behöver gnälla ibland. då känns det bättre fteråt :) kram

2009-09-01 Kl. 20:40:57
Blogg: http://kickan34.blogg.se/
Skrivet av: Mamma Madde

Okej gumman min.. Nu har du "kräkts" färdigt va?

Jag har precis haft en liknade dag så nu kan det bara bli bättre ; ) !!!

2009-09-01 Kl. 22:04:45
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Åh, mamma <3 ja, för tillfället i alla fall. Framtiden får väl utvisa huruvida det blir mera "spya" eller inte. Usch då, det får du berätta om imorgon när du kommer förbi med Gustav! Kraam!

2009-09-02 Kl. 02:07:55
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0