Halvtid

Eller ja, halva veckan har ju gått i alla fall. Tar just nu en paus i röjandet bland gamla reklamblad och kläder, skriver det här inlägget och diggar en skiva med härlig 50-talsmusik. Jag tål väldigt sällan dagens oljud, men det kanske de flesta av er vet vid det här laget. Annars vet ni det nu. Camar med morfar på msn också. Eller ja, bara morfar camar eftersom det verkar vara nåt fel på min..

Be-bop-a-lula, she's my baby

Ska städa och laga mat fram till klockan åtta, då är min plan att bänka mig i soffan och kolla på tv. Miss Marple först på 4an och efter det Mördare okänd på 1an. Tre timmar och 40 minuter tv är väldigt länge och jag kommer bli rastlös, så det blir till att måla naglarna lite snyggt medan jag kollar.

Come on everybody

Jag känner för att vara riktigt kreativ den här gången och göra något kul mönster eller liknande. Gjorde så ofta förut, kan ju kännas lite tråkigt att bara ha målat "som vanligt" ibland.


Vet dock inte hur jag vill ha det än, men är sugen på rött. Kanske med pärlemor-hjärtan på? Säkert är i alla fall att den här gången blir det minst 5 lager lack, så att det håller länge!

Why do fools fall in love?




Kommentarer
Skrivet av: Graavid på 17 år

Fina naglar! :)



Haha va kul att du tycker det! :D

2009-08-19 Kl. 21:47:47
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Haha hur gammal är du då "jag tål väldigt sällan dagens oljud", förlåt, vet vad du menar men du låter som någon väldigt mycket äldre person. Men kul, måla naglarna i något mönster precis som du kunde göra förut. Läckert och spännande, vill se resultatet sedan ;)

2009-08-20 Kl. 08:08:51
Skrivet av: Jennylee

Jag diggar dina kreativa naglar :) Och jag älskade ditt nagellack som jag målade på sist ;) Måste hitta något liknande.

2009-08-20 Kl. 11:25:58
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: stina

haha, ja, vad skriver man annars? hon skulle ha barn den 8:e augusti, så det är tjockt. men hennes mage har sjunkit mycket.



nu är bilderna uppe :)

2009-08-20 Kl. 12:10:47
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Tack för att du är min vän, du betyder otroligt mycket <3

2009-08-20 Kl. 12:25:44
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0