Imorgon är det fredag

Här sitter och ligger jag och kollar på tv. Älskar Travel & Living, helt underbar kanal ju. Tack för frivisning!

Just nu är det Jon & Kate plus 8. Haha fatta att först få tvillingar, tänka att "en till unge skulle ju va trevligt", och så får man sexlingar. Shit alltså.

Nä, nu ska jag fixa mera thé och gurgla saltvatten för att försöka återta min hals. Den gör ont. Harry Potter och kattgos till det låter inte helt fel faktiskt. Även om katten har förvandlats till en piraya, som tuggar på min mobil och det mesta hon kommer åt. Tror det är dags att byta tänder för skruttan.

Ingela, om man inte har whiskey hemma då.. Hur starkt ska det man smuttar på vara?




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Naaaw, Bailey är så jävla söt! :'D

Tänk dig frisk! Positiva tankar ska det va :)

2009-08-06 Kl. 12:42:59
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Jo det ska vara så enormt starkt så det svider och riktigt väääärker i halsen, då försvinner alla bacelusker.

2009-08-08 Kl. 00:04:31
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Aha, därför jag inte blev frisk av att dricka Jäger.. Det fungerade dock utmärkt som halstabletter! Har inte ett dugg ont i halsen längre :D

2009-08-09 Kl. 16:36:52
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0