Min nya förälskelse

Emmaus säger jag bara! Ytterligare ett ställe som jag aldrig förut hade besökt, som min sambo nu har tagit med mig till. Och dit kommer jag garanterat att åka flera gånger.

Hittade en otroligt snygg blå emaljerad stekpanna med prislappen 55 kronor.

Helt klart värt. Och ja iia, den är större än den röda.

Hittade också denna fina lilla zinkhink, som jag ännu inte bestämt riktigt vad jag ska ha den till. Priset var 15 kronor.

Även den lilla plåtburken med texten "Perfection - there's nothing better" och "The perfect taste for all occations" fick följa med hem. 20 kronor var den värd.

Måste säga att jag är mer än nöjd med mina inköp.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Emmaus är helt underbart! Man fyndar rejält ibland :) Praoade ju där förr i några månader :P

Köpte även mina de där högklackade skorna med nitar på för 50 spänn :D

2009-08-02 Kl. 17:53:38
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag ÄLSKAR loppisar! Emmaus vad det dock länge sedan jag var till. Men tänk vad lycklig man blir över sina fynd, bra - snygga grejer och till låga (=lagom) priser. Vi kanske kan åka tillsammans på en sak-letar-tur någon gång?

2009-08-03 Kl. 12:25:21
Skrivet av: julia

Tummen upp för stora grytor och stekpannor (Y) haha ;)

2009-08-05 Kl. 19:10:53
Blogg: http://julia.obypingst.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0