När jag vaknat, börjar allvaret

Börjar sökandet imorgon! För jag orkar inte nu. Det blir till att bädda om i sängen, duscha, dricka thé och sedan krypa ner under täcket med en bok. Vore trevligare med sällskap men jaja. Fast just ja, först måste jag fixa välling. Till katten då. Och mata de andra djuren. Det här börjar bli ett väldigt långt inlägg för att skrivas på facebook och här började jag alltså undra om någon ens skulle bry sig om att läsa det där? Här är ni ju vana vid lite längre inlägg.

Som sagt. Imorgon börjar jag söka arbeten. Seriöst. Jag tror inte riktigt att jag har fattat ännu hur allvarlig den här situationen faktiskt är. Det sjunker nog in under natten. Så därför ska jag bädda om i sängen och duscha nu, så att jag kan få den där thékoppen och krypa ner under täcket.

Dagen annars har väl varit ganska hyfsad. Jag tror och hoppas att katten börjar bli bättre nu. Bara en dag kvar med antibiotika och sedan blir det annan medicin i 15 dagar. Blir nog bra.

Och jag behöver söndag nu. Eller kanske lördag.

Puss godnatt ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Något jobb måste du ju få. Hoppas på det bästa. Värsta skönt att Bailey verkar vara på bättringsvägen :)



Kram <3

2009-08-21 Kl. 09:44:44
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0