Och hur är det med katten?

Jodå, hon är helt klart på bättringsvägen. Har som sagt börjat blanda i några pöler i riset åt henne idag, så nu får vi se hur det går. Hoppas på det bästa.

Just nu sitter hon i knät på mig och försöker hjälpa mig att skriva det här i nlöän ggt. Ja, just sådär ja. Inlägget skulle det stå. yty777771 <--- också en hälsning från lillskruttan. Hennes nya favoritplats är dock på fönsterbrädan vid myggnätet, där hon kan sitta och titta ut på världen.


Hon är självklart en duktig flicka som varken gräver i blomkrukor eller klättrar runt bland blommorna. Platsen vid myggnätet är hennes, det vet hon.




Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Ja klart jag ger dig två länkar!! :D, så att alla kan läsa din blogg! ;D

2009-08-07 Kl. 18:42:22
Blogg: http://issandra.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Ja jag säger ju att det är en speciell kisse du har, men du får nog lära henne stava och ha nån´ tanke med det hon vill förmedla =) Myggfönster är jättebra, det håller myggen ute och kattan inne, precis som jag har det med Misty ;).

2009-08-08 Kl. 00:19:45
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Jo, det vore ju bra om hon tänkte efter lite innan hon bara trycker på tangenterna :P haha.. Ja, så länge myggfönstret sitter kvar så.. Bailey har lyckats få loss mitt nu, så hon klättrade gladeligen ut på fönsterblecket och spatserade runt!

2009-08-09 Kl. 16:48:05
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0