Och så va det lördag

Hejsan hoppas, fanns inte tid för att sitta vid datorn igår.

Åkte in till stan på morgonen där jag mötte upp min fina Sandra, gick runt och kollade i massa affärer och sådär. Fastnade inne på Retro Corner och snackade med Sandra P i över en timme, nästan två kanske. Trevligt trevligt. Sen kom Niklas och gjorde oss sällskap lagom till att jag och Sandra va hungriga och ville käka kinabuffé. Smarrigt värre, va bra länge sen. Och folk trodde säkert att vi va sjuka i huvudet som satt och glodde på fiskarna i akvariet och bestämde vilka som hade vilka släktbeteckningar. Min svärmors-fisk simmade hela tiden där jag satt och inspekterade så att jag inte åt någon sushi!

Sen skulle dom dra iväg över helgen på folkrace men jag vandrade runt å spanade i butiker i typ två timmar till, eftersom jag skulle åka med sambon hem när han hade slutat jobbet. Så vi drog hem en sväng då för att byta om från arbetskläder och packa upp det jag hade handlat, sen åkte vi till farmor och farfar för att gratta farmor som fyllde 69 år igår. Grattis till henne! ♥

Väl hemma igen kollade vi på det som va kvar av buskisen på fyran, Två ägg i högklackat, och sedan blev det sängen eftersom sambon skulle upp och jobba i natt.

Ja. Och jag köpte inga intressanta saker värda att läggas upp på bloggen. Eller jo, en söt knytblus. Kommer bilder på den sen! Men nu är det dags för frukost, har ju varit uppe i typ två timmar nu. Puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Jag har förmågan att springa ner till Retro Corner jag med efter jobbet eller på lunchen.. prata lite skit!

2009-08-16 Kl. 12:06:10
Blogg: http://mobergo.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

underbar dag på stan gullunge :D <3 måste ta en Ikea dag me, och filmväll! ;D

2009-08-17 Kl. 20:53:35
Blogg: http://issandra.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0