Oh no

Och så var man ensamboende igen. Usch, det blir jobbigare för varje gång.

Jag tänkte skriva en sak nu, men jag ångrade mig.

Idag har vi bara legat på soffan och kollat på That 70's Show. Sambon är i värre skick än mig, aldrig sett honom såhär, inte ens under den värsta bakfyllan. Så jag har varit snäll och fixat både frukost, lunch och fika idag. Bakade lite enkla kakor också eftersom jag var godissugen.

Nu sitter jag här och är orolig över sambon som just nu kör hem till sig. Han är ju så risig stackarn. Och så måste han jobba onsdag-fredag nu med. Sen kommer han hit igen, tack och lov. Det känns redan alltför tomt. Hoppas i alla fall att vi är friska till på lördag, då är det ju Eldfesten!

Nä. Nu ska jag laga mat. Till mig själv. Åh. Puss på er ♥



Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Krya på er!

2009-08-04 Kl. 21:08:31

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0