Ord om ensamhet

Min katt sätter ord på mina känslor.



Godnatt på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Haha, så himla söööt! :')

2009-08-05 Kl. 11:52:42
Skrivet av: Ingela

Mmmm...så ensam är du väl ändå inte Sanna så att du börjar höra svar från katten när du pratar med henne hahaha. Men vist är det gosigt med katter och de "pratar" och "svarar" faktist på sitt sätt. Riktigt sociala, nära och sällskapliga blir de som innerkatter. Puss på dig Bailey säger Misty

2009-08-05 Kl. 14:24:13
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Joo, nästan så ensam är jag..! ;) Haha, ja det är sött. Nyss sa hon åt mig att hon är hungrig. Eller ja, hon gick till matskålen och sen blängde hon på mig och skrek för att den är tom. Om en halvtimme ska hon dock få mer kokt ris och kokt köttfärs, yummie! Bailey hälsar puss tillbaka

2009-08-05 Kl. 17:38:21
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0