Så kan det bli

Nu blev det ju inte så mycket gjort av det jag hade tänkt göra idag. Anledningen är att mamma bjöd ut mig på middag hos henne och Per. Mysigt och supergott! Kyckling med kantareller och bacon, tomater och rödlök till samt ett glas gott vin. Sen kaffe och glass med banan och hemgjord chokladsås till efterrätt. Underbart!

Så det gör mig ingenting att jag inte fick så mycket gjort. Jag kan göra allt imorgon istället. Visst, det är ju American Car Show i Uppsala. Men jag vet faktiskt inte om jag är så sugen på det. Jag får helt enkelt se hur jag känner imorgon.

Så morgondagens, eller faktiskt dagens helgens, uppgifter förslag får bli:

* Baka
* Söka jobb
* Måla hjärtan på naglarna
* Diska
* Skura

* Dammsuga
* Tvättstugan 12-17
* Städa bur
* Rensa kattlådan
* Rensa ur klädkammaren
* Fixa skoskåpet
* Tanka på mobilen
* Stryka

Nu ska jag äta lite mer popcorn och dricka oboy, sen blir det sängen med Harry Potter tror jag! Puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ehum host, du menar idag ;) Haha! Tror du ligger och sover för tillfället ;P Krams

2009-08-22 Kl. 10:40:52
Skrivet av: Jennylee

Maten lät riktigt mumsigt! Jag vill också käka kantareller :P

2009-08-22 Kl. 10:41:42
Skrivet av: Graavid på 17 år

Håller med dig totalt! =)

2009-08-22 Kl. 12:39:53
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Haha! jag stod bara där, neej det em är jag inte riktigt ännu. haha om hon bara visste ;)

2009-08-22 Kl. 12:42:42
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: stina

tack ska du ha :) vilken harry potter bok läser du just nu?

2009-08-23 Kl. 16:01:57
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0