Sista dagen

På semestern alltså. Men jag är ju ledig fredag-måndag och nästa fredag också, skönt.

Har precs varit ner i tvättstugan och kastat i en andra maskin. Så drygt när bara en av tvättmaskinerna funkar, tror inte jag kommer hinna tvätta allt.

Nu sitter jag här med Bailey i knät (verkar som att hon är på bättringsvägen, tack och lov!) och funderar över vad man kan göra sista dagen på semestern. Får ju vara hemma eftersom jag strax ska börja mata lillskruttan med dietkost, det ska hon ha 6-8 gånger idag.

Hmm... En liten lista med förslag kaske? Jag fortsatte faktiskt med hyllpappret igår, blev fint i lådorna. Idag ska jag göra klart hyllorna, så sista gången ni ser det på mina listor!

* Hyllpapper in i köksskåp
* Spela Bonniers Trafikskola
* Måla naglarna
* Baka
* Bada katten
* Plocka undan kvittohögen
* Gå igenom pappershögen
* Läsa Harry Potter
* Lösa korsord
* Måla på tidsskriftsamlare
* Handarbeta

Som sagt, listan är idag bara förslag på saker att hitta på. Blir en skön hemma dag med småfix, så himla mysigt! Nu ska jag äta frukost (efter att ha varit uppe ett antal timmar) och kila ner och slänga i en sista maskin i tvättstugan. Vi hörs, puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Då går det ju ingen stor nöd på dig ;)

2009-08-03 Kl. 12:05:08
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Så lillskruttan går på specialkost nu :( Men hon blir säkert bra snart OCH maskfri. Du kanske får en liten rulta till kisse sedan =D när hon kan behålla all mat själv utan att dela med sig till otäcka parasiter :I

2009-08-03 Kl. 12:30:39
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Ja, det blir dietkost nu för att försiktigt få igång magen. Skulle ge henne det i 4-5 dagar och sen försiktigt köra igång med kattmat igen. Hihi, jaa tjockiskatter är ju mysigt :) men tror nog att hon är en smalis, som sin mor. Ja, kattmamman syftar jag på ;)

2009-08-03 Kl. 12:39:05
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0