Skööööööönt

Har precis duschat i 50 minuter (det är en av väldigt få fördelar med att bo i lägenhet, att man kan duscha så länge man vill och det varmt) och smörjt in mig med en massa lotion. Riktigt skönt. Nu sitter jag här med tända ljus och äter lite vit choklad. Riktigt onyttigt men ack så gott! Och det finns visst en person som tycker att jag borde gå upp en sådär 10-15 kilo, så det är väl lika bra att proppa i sig då. Men njaa, glöm det, jag trivs ju som jag är ;)


Är det förresten någon som tror att jag skulle passa som rödtott? (Fast återigen där då, jag trivs ju med min egen hårfärg. Men man kan ju alltid fundera på saken.)

Nu ska jag kolla facebook och läsa lite bloggar, sen blir det sängen med Harry Potter. Godnattpuss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ja, du är fin precis som du är, både på insidan och utsidan <3



Det beror nog lite på vad för röd färg, men är alltid kul med något nytt ;) Jag funderade också på någon röd färg, typ blodsröd mörkt skulle jag vilja ha :)

2009-08-06 Kl. 12:51:52
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: dina barn!

haha är det dina första finnar eller??!? du set för jävlig ut! ha en bra kväll puss!

2009-08-08 Kl. 05:44:01

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0