Sömnlösa nätter

Eller i alla fall en natt. Sov ingenting, bara sån där halvsömn hela natten. När jag sen väl hade somnat och sov som en stock drömde jag mardrömmar om ett gammalt ex som tröck ner mig och tvingade mig att vara hemmafru. Fy sjutton! Och självklart så sov jag så djupt att jag inte hörde mobilen som ringde, vilket var synd eftersom att det undrades ifall jag kunde ha hoppat in som bildlärare på en förmiddagslektion. Skit.

Fick i alla fall vakna upp (kan man säga så om man knappt sovit?) bredvid en av de finaste människorna i världen. Men så är väl det också ungefär det enda bra som den här dagen har haft med sig.

Kom till jobbet och fick mitt nya schema, kul kul kul. Inte. Jag kommer börja arbeta 13.15 varje dag. Varannan vecka slutar jag 15.00 och varannan 15.45. Yippie... Som sagt, jag är tvungen att skaffa ett annat jobb nu.

Och nu på kvällen har jag varit iväg på möte angående dansklubbens framtid. Tack och lov blev det inte så att jag måste hålla i allting, vilket det kändes som att det skulle bli på mötet i våras. Och jag hade faktiskt tankarna på att säga att jag kunde ta kursen den här terminen med. Tills jag fick reda på det här om mitt jobb. För nu vet jag ju inte hur jag kommer arbeta om jag får ett annat jobb. Och är jag kvar på det här så har jag inte råd att sitta och åka. Oj vad ointressant det här blev nu.

I alla fall så blev det så att vi delar upp tillfällena så att olika personer kommer ha ansvaret olika gånger. Och jag ska bara ha danslistan EN gång. Sen får vi väl se om det blir så i slutändan, men det löser sig. Fast jag blev ju kassör också.. Men jaja.

Nu är jag trött, hungrig och mår dåligt så jag ska fixa något att äta och sen blir det sängen för min del. Puss godnatt ♥



Kommentarer
Skrivet av: Mamma Madde

Nu hoppas vi att vi får sova i natt, eller hur gumman? Så vi är pigga och på topp i morgon, så vi kan söka "nya jobb" då!

2009-08-24 Kl. 23:23:28
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Ja, det hoppas vi! Haha, tänk att vi ska söka nya jobb samtidigt.. Vi klarar det, vi är bäst!

2009-08-24 Kl. 23:27:17
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Håller tummarna vännen <3

2009-08-25 Kl. 12:32:16
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Tröck...? jösses...

2009-08-25 Kl. 18:35:33

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0