Upp till er

Ni blir allt fler som dagligen följer mitt liv. Trevligt idag har varit att så många har kommenterat! Alltid kul när det blir någon form av tvåvägskommunikation. Då tycker jag om er extra mycket ♥

Därför tänkte jag nu fråga er: vill ni att jag har en frågestund här på bloggen? Ni får fråga vad ni vill och är ni fegisar, så går det självklart bra att fråga anonymt. Så vad säger ni?



Hmm, man kan inte äta godis och kolla på tvprogram om jättefeta människor som opereras. Det känns fel. Får nog dra igång en film att kolla på istället. Och ugnen så jag kan äta varm banan med smält choklad. Namnam! Inget fastnar på mig, haha-haha-haha.




Kommentarer
Skrivet av: S

ja skulle vara jättekul! har endel frågor :)

2009-08-10 Kl. 22:00:44
Skrivet av: Ingela

Japp, det kan nog bli kul det tror jag :) När får vi börja hehe?

2009-08-10 Kl. 22:10:13

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0