Happy Luciafirande

Hej hopp här händer det inte mycket. Datorn har haft svininfluensa och jag är kärlekskrank. Nu är i alla fall datan fixad, men mitt är nog kroniskt. Det är i alla fall vad jag hoppas och tror.

Snart är jag arbetslös, det känns spännande. Har någon ett jobb så får den gärna höra av sig ;) kan bli lite knivigt att klara lägenhetshyra, räkningar och mat till mig och djuren utan att ha någon inkomst. Konstigt nog känner jag mig inte rädd, jag känner på mig att det kommer lösa sig. På något sätt.

Jo just ja, jag vet ju att ni är otroligt nyfikna på vad som händer i mitt liv. Men just nu är jag väldigt trött efter en fullspäckad helg: café, datorhämtning, kvalitétstid med pojkvän, film och middag hos pojkväns föräldrar, hårdrockskonsert, gudstjänst, fika hos farmor & farfar, buggkurs och luciafirande.

Det är dags för sängen och nu är det faktiskt sent för mig att komma i säng såhär strax innan tolv. Underbart att vakna av mobilens ringsignal, svara och i den andra ändan höra stämman av den finaste killen på denna jord. Min Teodor




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Men då kommer det lösa sig tror jag också ;)

2009-12-14 Kl. 08:42:30
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Issandra

Jag hoppas och tror det löser sig gumman <3 Annars får väl din kärlek försörja dig. Han har ju jobb...

2009-12-14 Kl. 15:15:01
Blogg: http://issandra.blogg.se/
Skrivet av: Mamma Madde

Jaa... och sand kan du få till kattlådan... : )

2009-12-16 Kl. 10:24:39

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0