Blondhet sitter i själen

Alltså jag dör lite nu. Vissa saker bör man ju kanske tänka på att prova innan man ringer dyrt med mobilen för att få service. Men blondheten sitter i själen och jag föddes blond så tyvärr!

Har ju försökt sjutusenmiljarder gånger med alla olika lösenord att logga in i studentportalen för juridiken, utan framgång. Så mailade till universitetet igår och fick till svar att mina lösenord inte har ändrats sen de skickades ut till mig och att jag borde ringa dom för snabbare betjäning. Så nyss, efter att ha provat alla lösenord IGEN, ringde jag och fick återigen prova alla lösenord samt att prova logga in på den stora typ samlingsstudentportalen, men utan framgång.

Slutligen frågar killen om det kanske är några "ettor" eller "l" med i lösenorden som jag kan ha sett och skrivit fel på. Jag kollar igenom alla och ser inga såna krumilurer så säger att: nej, det finns det inte. "Hmm, det va konstigt" säger killen, "inte i användarnamnet heller?" Jag tittar lite till och säger "joo, där finns en etta... Kan det kanske vara ett litet L?"

Blondinen är i farten igen...


- Blond?




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0