Dagens

Kläder: Baggyjeans, linne & hood
Smink: Nope
Frisyr: Uppsatt i snodd
Läsning: Massa sms typ, funderar på nåt mer seriöst som en feng shui bok
Låt: Billie Jean - David Cook
Mat: Blir en röra med lax, wokgrönsaker och nån pasta
Vill ha: En hel natts sömn vore inte helt fel
Favorit: "Hahahaha! Jo men de är ju perfekt å spendera bakfyllan med! :p Faan, ja vill ju va bakis med er igen snart! =/"
Köp: Funderar på att köpa semlor till ikväll, fettisdagen ju <3
Humör: Trött och vilse i pannkakan
Göromål: Dammsuga, diska, fixa ordning och reda i skafferiet & garderoben, rita upp en bagua
Borde: Göromålen och komma i säng i en bra tid
Längtan: Klockan åtta när älsk kommer
Beroende: Thé och hostmedicin
Roligaste: Ingenting! Feel free to roa mig
Tråkigaste: Dryg, irriterande hosta



Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Mums, semlor <3

2009-02-24 Kl. 13:36:25
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: olivia

hej,

jag borde också läsa en feng shui-bok... som förberedelse inför en utbildning jag snart ska gå

(www.inredningsskolan.se/heminredning.htm) Gaah! Du verkar redan kunna så mycket om feng shui, yin och yang och allt vad det är. Jag hoppas jag kommer klara det bra i alla fall... det står trots allt att man inte behöver några förkunskaper..



Kramar /Olli

2009-02-24 Kl. 16:09:47

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0