Dagens

Här sitter jag och smaskar på lite turkisk yoghurt toppad med mango, hallon och valnötter. Lägger upp en dagens tänkte jag. Klockan är ju en bra bit efter tolv så dagen är ju helt slut.

Humör: Mestadels glad ändå.
Bästa: Ronny & Ragge till maten, garvar ihjäl mig!
Sämsta: Fortfarande sjuk, den här himla hostan går mig på nerverna...
Godaste: Kvällsmaten, lätt!
Klädsel: Baggyjeans, ljusblått linne och en myströja.
Finaste: Min underbara vita matta Hulda.
Saknad: Raggargänget, iia, JennySpenny & min älskling.
Sötnos: Amir som skickade massa söta sms.
Smink: Inget alls.
Frisyr: Uppsatt med klämma och hårnålar.
Låt: "Denise" som Johan spelade in igår, lyssnar om och om!
Mat: En god röra med bulgur, kyckling, vita bönor, broccoli, crème fraiche å en hel del kryddor.

Nu ska jag sova, puss på er! ♥



Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

åååh, en dagens ;)

Saknar dig med <3

2009-02-19 Kl. 00:15:13
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0