Dålig uppdatering va?

Men det är såhär att jag har varit lite busy från ett tag efter frukosten igår fram till för någon timme sen. Johan och Olsson kom förbi vid fyratiden igår och efter en stund kom Birk och Löven in med. Sen försvann alla utom Johan som skulle boa i Olssons lägenhet men boade mestadels här istället.

Vi fikade och kollade på "Sista natten med gänget", en film som Johan har tjatat länge om att jag måste se för att den är så bra. När han sa att den är bättre än "Grease" gav jag honom the evil eye, men det fick jag ta tillbaka lite då filmen faktiskt var helt underbar.


Idag var det till att fira mormor som fyllde 65 för några veckor sen, men det kommer upp i ett separat inlägg. Sen hann jag inte mycket mer än komma hem förrän jag fick höra att nästan hela raggargänget var inne hos Olsson så jag drog över dit och lekte med dom. Så drog Olsson och Linus iväg för att hämta en bil så resten kom med in till mig och kollade på när jag diskade. Eller Jessica kollade på, Johan och Pontus la sig på min matta och gav den godkänt för att nästan somna på.

Nu har dom åkt iväg på en fest och jag sitter här och ångrar lite att jag inte följde med. Jag saknar mina raggisar! Meeen jag har ju en del saker att ta itu med, så här sitter jag.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0