Den farliga osthyveln

Varje gång jag har tagit fram min fina fiskars-osthyvel för är hyvla lite ost till en macka eller två, har det resulterat i att jag har skurit av mig en bit finger. Så vass är den! Men idag tyckte tydligen hyveln att jag skulle få spara på mitt finger så vad rök då? En bit av nageln. Undra vad det blir nästa gång?


Fiskars är grejer det, kommer säkert hålla hela livet. Nu ska jag ut och ta en liten promenad i solskenet. Har hört att frisk luft ska vara bra för mot (tackar min svensklärare iia) förkylning ;)




Kommentarer
Skrivet av: iia

"bra FÖR förskylning"?! Är det inte bättre att du ägnar dig åt sånt som är bra MOT förskylning, eller du kanske inte vill bli av med den? xP

2009-02-14 Kl. 18:02:41
Blogg: http://julia.obypingst.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0