En dag

Noll fantasi på rubrik just nu.

Varit lite segt på bloggfronten idag, tänkte att man kanske skulle sammanfatta dagen lite nu såhär mitt i natten (när jag egentligen tänkte sova, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Ibland behövs man, då spelar inget annat någon roll.). So here we go.

Va ju på jobbet sådär som jag brukar, sen skulle jag plugga när jag kom hem men jag är så himla bra på att skjuta upp sånt hela tiden. Kom hem, satte på en kopp kaffe som jag tänkte dricka medan jag satt å pluggade, men då såklart medan vattnet kokade upp tänkte jag att: nu ska jag städa i skafferiet under tiden det kokar upp. Men smart Sanna! Det tog ju typ liiite längre tid än det tog för vattnet att koka upp då. Sen bloggade jag ett blont inlägg och efter det kom mamma å hämtade mig.

Ut till mamma på middag, pluggade där innan käket. Fick supergott dillkött, älg! Sen tog jag en promenad över till Lena eftersom vi skulle koreografera litegranna. Hon hade fått ihop en helhärlig dans till en superfin valslåt, vi behövde bara fixa till lite i början på den och sen lägga in en restart. Nu ska den funka. Nöjda!

Sen till cafét där Joel va och hade andakt. Det va najs, tycker han pratar bra. Synd bara att jag kom dit så sent, men hade ju en del att packa med från mami. Man kan inte få allt ;)

Nu ska jag nog krypa ner under täcket och ladda för raggarpuben imorgon, längtar! Godnattpuss på er ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0