En sån där populär lista

Snacka om att jämt ha saker att göra. Och vad gör man istället för att göra dessa saker? Man sätter sig vid datan och kollar bloggar. Dags för en lista för att få lite motivation!


*Ringa Maila Stockholms universitet (ska bara fråga lite om varför jag har fått värsta fetingräkningen, ska inte plugga där)
*Ringa Folksam å rätta till mitt blonda misstag (stod adress å jag tänkte såklart vart jag är folkbokförd, de e i skogen eftersom jag inte har adressändrat än. Så nu ska jag betala villaförsäkring, wiihoo liksom)
*Betala en irriterande räkning
*Plugga religion & juridik
*Hitta en bra dans och musik till nästa kurstillfälle
*Handla
*Städa, dammsuga, skura
*Skruva ihop grejen som ligger i det lååånga paketet
*Organisera mera i klädkammaren

Sådär, det var nog allt. Tror jag. Nu ska jag äta lite och kolla på Andra Avenyn så hörs vi under dagen, puss! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0