En tripp till han där Mr X

Eller vad dom nu brukar kallas, bloggbrudarnas karlar. Men jag är inte som alla andra, jag säger som det är: ikväll ska jag åka till Amir. Meeen funderar på att ta med mig datorn eftersom jag måste plugga, då är det lättare eftersom jag har allt i den här.

Han kom hit en sväng igår med bil, typ en timme bara sen skulle hyrbilen tillbaka ;) men vi hann ut å åka runt lite å sen en sväng ner till brandstation för att sladda runt å böööööörna lite. De va det närmsta raggare jag har sett honom (och förmodligen kommer få se också) nån gång, haha. Han hade med sig den vita mattan, men jag har inte hunnit rulla ut å kolla på den än. Får se sen hur den ser ut.

Nej, nu måste jag stoppa maten i munnen innan jag svimmar. Sen blir det duschen, lite småfix och efter det åker jag som sagt till Amir. Puss på er! ♥


December: nyblekta slingor. Måste fixa mitt hår, ser hemskt ut nu!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0