Ett himla blåmärke

Kom inte på någon annan rubrik. Får skriva lite försiktigt för har fått värsta blåmärket efter där dom körde stick i fingret på vc idag. (Oh yeah, jag gjorde det utan att hålla någon i handen. Fast det va jobbigt.)

Mamma kom förbi en sväng nu på kvällen och hade med sig en massa smått och gott, förutom just hostmedicinen som hon skulle tagit med hemifrån åt mig så jag slipper köpa. Men aja, hon skulle ta med den imorgon när hon åker till jobbet. Hon hade med sig en liten goodiebag innehållandes hemlagad vinbärssaft, alvedon, ryskrot, massa olika teer, två feng shui böcker och en hålslagare. Nu är projekt bli-frisk-nu igång! ;)

Nu blir det till att lägga in lite avslappningsmusik och en avslappningsövning i mp3:n och sen lägga mig på mattan och köra den tänkte jag. Sen blir det nog sängen för är helt slut. Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0