Ett klokt beslut

Sådär. Jag har just gjort ett bra val. Hoppat av juridiken. Jag kände att det höll på att bli för mycket med allt, har man blivit utbränd två gånger så kanske man lärt sig att lyssna på kroppens signaler? Man kan ju hoppas.

Jag har ju jobbet, religionen och danskursen. Sen vill man hinna med att leva också. Och jag måste försöka få vicka på lite olika ställen så att jag får in pengar till Power Meet bland annat. För det ska jag på i sommar! :)

Nu hinner jag inte skriva religionen, ska va på jobbet om en halvtimme så det är ingen idé att sätta igång ens. Så får ta den när jag kommit hem. Dansa igenom kvällens danser en sväng nu istället, har skitont i knävecket...hoppas jag kan dansa :S

Puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Tror du gjorde ett rätt beslut där :)

2009-02-09 Kl. 12:54:36
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0