Gud älskar att färdas i en rosa Cadillac

Idag har jag nog fått världens bästa bok! Gud älskar att färdas i en rosa Cadillac av Birger Schlaug. Den handlar om Elvis, Rock n' Roll och hur livet va på den tiden. Det coolaste är ju att den är skriven i jag-form, så det är ju precis som att Elvis berättar om sitt liv. Känner att jag förmodligen kommer sträckläsa den :)


Va Anneli som hade hittat den å tänkt att den skulle passa mig, så kom hon på att inflyttningspresent va en bra ursäkt. Så jag fick den och och en söt liten kryddhylla, vitmålad med lite sött blått längst uppe. Blev skitglad, taack! <3 Har inte kamera med mig så kan inte fota, bilder imorgon om jag kommer ihåg för då ska jag tillbaka till lägenheten.

Annars har det inte hänt så mycket idag, ordentligt sjuk fortfarande. Men har lyckats lite med att samla tankarna i alla fall, mycket tack vare mina vänner, mamma och skogen. Tog en promenad med mamma och Anneli, otroligt skönt men va ganska död efter så gjorde rent åt marsvinen (mina älskade beebisar som jag vill ha till lägenheten snart!) och hamnade sen i soffan och kollade på tv. Lyx med tv ju, funderar på att höra med Linus om han fortfarande har en åt mig. Blev mycket tv idag. Just shoot me, House, That 70's Show, Simpsons, Halv åtta hos mig och sen skrattade jag som sjutton åt Sveriges värsta bilförare, inte bra för hostan!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli skönt att få bort den naturliga brylcremen ;) Puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

kom du? <3



Hahahah, vad rolig jag är :(

2009-02-13 Kl. 19:53:36
Blogg: http://szerafia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0