Glad alla <3 dag på er!

Sovmorgon är bra, allra helst om man vill bli frisk nån gång. Sov till tolv och sen segade jag ihop lite gröt och thé till frukost. Fixade till fint med sylten på, hjärta sådär dagen till ära. Ska nog börja göra så varje dag, man äter faktiskt med ögonen också.


Idag kommer jag då inte att träffa älsklingen, dels för att jag inte vill smitta ner honom och dels för att han jobbar. Spelar roll egentligen, det är bara en dag som vilken som helst, man tycker ju inte mer om varandra bara för att det är 14:e februari. Bara ett dumt påhitt för att affärerna vill tjäna pengar, men sött är det ju med en liten kärleksdag sådär ;)

Men visst, nu är det faktiskt första helgen jag är själv i lägenheten sen jag flyttade hit så jag tänkte göra det riktigt mysigt ikväll (och hoppas på att inte grannen ska poppa allt för hög musik). Dagen ska jag ägna åt att städa, lyssna på musik och plugga. Funderar på att ta en liten promenad i det underbara vädret också! Sen till kvällen ska jag laga en god middag åt mig själv, baka kladdkaka, tända massvis med ljus och ha spakväll :)

Ha en myspys alla hjärtans dag! Puss å kram ♥





Kommentarer
Skrivet av: Melinda

Ha en härlig alla hjärtans dag!

:D

2009-02-14 Kl. 14:47:51
Blogg: http://melindalin.blogg.se/
Skrivet av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Ha en bra kväll! :) <3

2009-02-14 Kl. 15:51:09
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Ha en mys kväll <3 :)

2009-02-15 Kl. 20:23:45
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0