Home sweet home, typ!

Kom hem för två timmar sen, möttes av en stor hög post och grannes popmusiks-dunk. Kuuuuul må jag säga. Sätter på Cash på hög volym och försöker att inte höra. Sen när jag kom in i köket och började plocka lite på bänken vad ser jag då? Jo, en sån där sjukt stor äcklig spindel med superlånga ben! Jag skrek rätt ut å fick världens puls när jag insåg att den som skulle bli tvungen att ta hand om skiten var jag. JAG! Finns ju ingen annan här som kan ta hand om den. Lalala, slog till den typ fem gånger med en yoghurt-flaska för å va säker på att den va död, innan jag tog den i massa papper å kastade den i sopkorgen. Hah! Jag är bäst.

Nu ska jag försöka få lite ordning här hemma. Som jag sa till Julia; en normal människa skulle inte tycka att det är stökigt här, men usch jag tycker det är jätterörigt. Värsta posthögen, och disk på hela diskbänken och allmänt rörigt i klädkammaren. Måste boka tvättid. Nä, nu kör vi!

För övrigt är jag fortfarande sjuk och funderar på att hoppa av religionen också. Kanske vill bara jobba och ta hand om dansen nu, plugga i höst istället eller nåt. Men har inte bestämt mig än.

Puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Mohaha! Död spindel :P

Krya på dig <3

2009-02-13 Kl. 21:01:32
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: julia

intresserad på att få gratis besökare genom att göra en liten sak tryck då på länken http://www.viraltrafik.se/?baramej lovar dej att du kommer bli bra. inom fem min kan du få 1000 besökare

2009-02-13 Kl. 23:13:04
Blogg: http://juliahoglund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0