Jag får damp!

Blir tokig nu känner jag. Sitter hos Amir med datan i knät (eller som jag skrev till Jasse: jag ligger med datan) och försöker fatta något av vad sjutton det är meningen att vi ska göra för nåt i juridiken. Fattar nada känner jag. Kommer ju inte in i kursportalen med mitt lösenord som jag har fått så fick ju be alla i gruppen att skicka de andra gruppernas arbeten till mig eftersom det är vår grupp som är sammanställningsgrupp den här veckan.

Blir så rörigt med alla mail också! Får ju massa mail från mina juridikvänner men tusen gånger fler från de på religionen. Lalalalala. Blandar ihop allt också för man vet ju inte vilka som heter vad, om dom hör till religionen eller juridiken. Jaja, äta lite pizza nu så ska jag ta tag i skiten sen igen. Blööp! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0