Kära bloggen!

Idag sov jag till klockan ett. Sen skrev jag ett jättelångt sms och ringde till jobbet och talade om att jag är sjukskriven till den 25:e. Sen åt jag frukost klockan tre ungefär och kollade på Mia & Klara. Det tycker jag är kul. Sen skrev jag ett mail om att jag hoppar av religionen och efter det rensade jag bort alla mail som haft med mina studier att göra. Det va inte så kul. Nu ska jag studera mitt liv, diska och bli frisk. Pusshej! ♥

Ps. Jag är väldigt trött för jag kan knappt sova på grund av allt hostande. Ds.


Jag vill ha vår nu!




Kommentarer
Skrivet av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

HAHAHAHAHAAHAHAAHAAAHHAHAHAHAHAH STACKARE! :(

du har också tunna väggar med andra ord :(

2009-02-17 Kl. 18:15:04
Blogg: http://Http://szerafia.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0