Lite flyt i alla fall

Helt okej dag på jobbet, lite jobbig, men också kul. Sen ner till expeditionen för att höra om hur jag skulle fylla i på lönelappsgrejen, blev lite besviken för istället får att få lön för nästan två extra arbetsdagar så kommer jag nog bara få för en extra dag. Men aja, får ju mer i alla fall så det är bra ändå. Plus att jag ska jobba extra en timme på torsdag, och många bäcker små ni vet...

Tänkte sen slå två flugor i en smäll så gick in på bibblan och frågade om det hade kommit några böcker till mig och gissa vad! De sista fyra böckerna till mina kurser hade kommit nu, behöver alltså inte köpa någon bok alls den här månaden i alla fall! Blev så himla glad.

Nu ska jag fixa käk, dansa igenom de danserna som är kvar till kvällens lektion och hoppas att flytet håller i sig. Håll tummarna för mig ikväll, det va ju nästan ett år sen jag hade utlärning sist ;)

Skriver mer när jag har kommit hem, puss på er ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0