Megasegt internet!

Hastigheten är nu ungefär lika med noll. Det händer nada, tar en evighet att ladda varje sida. Känns lite som att ha gammalt modem igen faktiskt, blaha!

Brorsan kom hit igår, en halvtimme innan Amir. Kul, för det va jättelänge sen dom träffades. Värst bara att dom jämt ska gadda ihop sig mot mig. Som när jag stod och lagade mat bestämmer dom sig för att turas om att hålla fast mig och peta mig i sidan, haha. Jag som är grymt kittlig!

Maten blev jag förvånad själv över att den blev så god, va ju superenkel att fixa. Gjorde en röra med lax, pasta (jag som väldigt sällan äter pasta), wokgrönsaker och kokosmjölk. Sjukt gott.

Sen när älsk hade åkt idag kom Julia förbi en sväng innan hon skulle upp å vicka för mig på fritids. Myspys! Och efter frukosten va jag över en snabbis till Olsson och Jessica för att snacka lite om lediga bilplatser på fredag. Nu ska jag bli produktiv igen, vilket jag som bekant bäst blir genom att göra upp en lista ;)

Dagens att göra:
* Tvättstugan 17 - 21
* Gå igenom ekonomin och bokföra
* Göra upp en bagua för att kunna planera lägenheten
* Dammsuga och skura
* Fixa ordning i garderoben
* Handla
* Blogga på Myshörnan


Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0