Och där tog det stopp

Som ni ser har jag lyckats stryka allt utom pluggandet och ihopskruvandet av grejen i det långa paketet. Känner mig sjukt duktig och produktiv. Slog mig precis ner på golvet, öppnade paketet, drog fram bruksanvisningen och ser att man behöver en skruvmejsel av vardera slaget och en hammare - liksom det har ju inte jag. Ringde pappa så ska få låna det av honom imorgon efter jobbet. Hmm, frågan är om jag inte ska höra med mamma istället så att jag kanske kan få skruva ihop den redan imorgon bitti?


Hemligt innehåll en dag till

Ja, så nu blir det alltså till att plugga istället. Ska diska och fixa iordning lite kvällsfika först bara. Puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Gaaah, är nyfiken!

2009-02-03 Kl. 22:09:20
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0