Och så va det med den saken

Vem va det som skulle diska och sätta igång med pluggandet efter frukosten idag? Inte va det jag i alla fall! Snooza, snooza, snooza till halv elva och en långdusch med peeling och massa lotion efter det. Jag känner att det behövdes, kände mig skabbig, trött och sliten innan. Det känns bättre nu. Hade jag bara haft en pincett och en nagelsax så jag kunde plocka ögonbrynen och klippa tånaglarna hade det varit perfekt. Ska införskaffa plastfolie också så att jag kan göra en ordentlig hårinpackning, härligt!

Nu är klockan fem över tolv, ska till jobbet om lite mer än en halvtimme alltså, så plugga hinner jag ju inte med. Långduschen känns som en riktig tidstjuv, men jag vet ju att den ger mig nya krafter så att jag orkar ta tag i allt igen.

Ska kuta över till mammas kontor nu och hämta lite grejer, sen efter jobbet ska jag hitta på nåt med Jessica fram tills Amir kommer. Men han blir inte kvar i natt, hyrbilen måste tillbaka haha. Får se om han har med sig den vita mattan som jag skulle få.

Sen ska jag plugga. Puss på det och puss på er! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0