Oj herregud jag pluggar!

Och det är på riktigt! Har ägnat den senaste timmen åt att försöka komma in i juridiken och religionen, jag ligger i fas på juridiken i alla fall tack och lov. Men på religionen ligger jag efter, har inte haft någon litteratur så har inte kunnat göra något. Dåligt. Nu har jag litteraturen så nu ska jag ikapp!

Dock har jag inte lyckats komma in i kursportalen för juridiken så fick maila min basgrupp och be dom skicka info om vad som händer till mig. Får se om jag får svar nån gång från UU på varför jag inte kan logga in.

Kursportalen för religionen känns väldigt rörig, jag har varit inne där flera gånger men förstår mig inte riktigt på den. Uscha, hoppas man börjar förstå hur den är uppbyggd snart. Fick restuppgift där nu ba HEJA! Jättekul... Men det ska jag fixa :)

Nu måste jag gå till jobbet, jobbar extra en timme idag med så hemma strax efter fem. Hmm, intressant inlägg by the way. Vi hörs, puss! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0