På stan med älskade mami

Hmm, ja dom där danserna som jag skulle dansa igenom idag och den där religionen som jag skulle plugga idag det har liksom inte blivit av. Jag hade visst en del andra saker för mig istället, hihi. Nu är jag så trött att ögonen nästan går i kors, men tänkte sammanfatta den delen av lördagen som jag spenderade på stan med mami. Partydelen eller vad jag ska kalla den, får ni vänta på tills imorgon.

Hade en sjukt stressig morgon. Messade ju som sagt en del där på fredagskvällen så jag glömde bort tiden, resulterade i att jag kom i säng vid halv tre ungefär och var då ganska trött när jag äntligen släpade mig upp vid nio. Mamma kom vid tio och då hade jag precis börjat med frukosten liksom.

Efter en sväng förbi morfar & Ingas stuga så kom vi då äntligen iväg till stan, var väl inne till halv ett tiden kanske istället för till elva som vi hade tänkt från början, haha. Vi va in på Jysk, Ö&B, Röda Korset, Biltema, IKEA och nån mer affär har jag för mig. Kommer inte ihåg vilken eller vilka just nu :P Vi va på sånt där lite elakt humör båda två, allra helst mamma tror jag. Så satt å kommenterade typ alla folk som gick förbi, hur dom hade mössorna på sne å sånt onödigt. Haha.

Som avslutning på stan så bjöd mamma på middag på IKEA, så tog kotlettraden för den är så himla god! Chokladboll å kaffe på det så va man proppmätt sen å typ rullade därifrån. Haha just ja, inne på lagret på IKEA mamma ba: Ska jag skjutsa dig på varuvagnen? Jag ba: Eh, nej jag kan gå. Mamma: Antingen skjutsar jag dig, eller så skjutsar du mig, haha! Så jag busade å skjutsade runt mamma lite på vagnen där inne, så kom vi fram till rätt hylla å där stod massa folk å glodde typ ba: ääääääh, störda människor på ingång?! Allvarligt, man lever bara en gång - se till att ha kul!

Här kommer då lite shoppingresultat, handlade en del mat och sånt också. Men det kanske inte är så intressant att se. Men visst, vill nån ha bilder på det så säg till (Y) HAHA! Sjukt nöjd med inköpen är jag i alla fall, men har inte vågat räkna ihop summan av allt än.

1.    2.    3.
4.    5.    6. 


1. Två badrumshyllor, wc-rent, tops, handdukar & sopkorg till badrummet.   2. Två skarvsladdsgrejsimojser (kommer inte på vad det heter nu, så trött är jag haha), flaskborste, diskborste, disksvampar, microfibermopp, schampo & balsam.   3. Diskställ, microlock, potatisskalare, vispar, smörknivar, saxar, plastpåsar, grytunderlägg, rivjärn & bestickslådor.   4. Fyndat! En våg (till marsvinen, hihi), två vaser, schabloner till capuccino å sånt & en mojäng att mixa drinkar i.   5. Värmeljus, fleecefilt, tuggummi, lite godis bara, kuvert & en underbar sån där laptopkudde som man kan ha i knät å sitta med datan på, skitsmart! Som en bordsskiva på en kudde liksom ;)   6. Ett lååångt brunt paket som jag ska skruva ihop nu i början på veckan.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Vad är det i det lååånga paketet? ;P

2009-02-02 Kl. 10:10:40
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0