Planerna sprack

Ja, lägenheten är ju städad i alla fall. Fick skynda mig att skriva en matlista, hann handla klart fem minuter innan affären stängde. Kommer hem och är yr, helt slut. Får kasta mig på sängen utan att ens hinna plocka in varorna. Spänner över bröstet, ut i vänstra armen och hela vägen ut i fingrarna. Ringer mamma som säger att dom kommer direkt och åker sen ut med dom.

Har känts likadant sen nio tiden så då lär det ju inte vara akut i alla fall. Pratade med sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte att jag ska ringa igen imorgon å säga hur det känns då samt att åka in till Akkis så att någon får titta på mig. Kul liksom. Så nu lär det bli rest nummer två i religionen samt att jag måste fixa nån annan till mina kursare på måndag.

Kanske inte va så smart med den där promenaden ändå. Men kände mig ju bättre... Tydligen va det inte mitt hjärtas dag idag. Åh, jag som skulle fixa sån mysmiddag, kladdkaka och ha spakväll... Aja, får väl se hur jag känner mig imorgon. Madrassen nu, puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Vad läskigt :(

Men det kan vara panikångest, jag hade jämt det förr.. :/

Det blir typ en muskel som spänner sig innanför bröstkorgen

2009-02-15 Kl. 09:13:54
Blogg: http://szerafia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0