Såhär ligger det till!

Jag har inget internet! Har förbrukat ytterligare 5 GB så nu har dom sänkt min hastighet till nästan ingenting. Tar ett år innan en sida laddas, så får nöja mig med msn typ. Om ens det funkar, loggas lite nu och då. Betalar en räkning hos pappa nu, så passar på att tala om för er hur det ligger till ;)

Strax kommer min kusin från Gävle över till mig, blir kvar till lördag. Vi ska ha myskväll med hemmaspa och imorgon bär det av ut med raggarna för å lyssna på musik, bärsa å dansa. Får se hur mycket jag pallar bara, mår ju sådär fortfarande.

Aja, är tillbaka på söndag! Puss på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: Julia

Drygt att va utan internet, jag vet hur det känns =/ hehe

2009-03-01 Kl. 15:49:02
Blogg: http://juules.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0