Tips på vad man kan göra med ägg

Jag har köpt ett 15-pack ägg som tydligen går ut på söndag så därför mottager jag nu tacksamt alla förslag på vad man kan göra med ägg. Jag har dock redan kommit på några saker själv.

Man kan:
* Baka kladdkaka (2 ägg)
* Äta äggröra en gång per dag, vilket jag vanligtvis gör (2*3=6 ägg)
* Koka ägg och ha på mackan (4 ägg)
* Tappa ägg när man tar ut dom ur kylen (1 ägg)

Så, vad ska jag göra med de andra 3 äggen? (Ja jag vet att det borde vara två ägg, men jag hade ett kvar i den förra förpackningen.)



Kommentarer
Skrivet av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Hmm, man kan ju göra nån hårinpackning, inte så fräsht kanske, men har hört att man ska få skitglansigt och fint hår.. :s

2009-02-20 Kl. 14:11:46
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: iia

Haha, jag tänkte skriva nästan samma sak som står i den andra kommentaren :P

För att citera Pippi Långstrump: "Jag har alltid hört att äggula ska vara bra för håret!" ^^

Kram <3

2009-02-20 Kl. 23:48:07
Blogg: http://julia.obypingst.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0