Utmanad igen!

Har blivit utmanad av Bella

Regler:
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas bloggar så att de uppmärksmmar att de blivit utmanade.

1. Jag trivs inte med att bo i lägenhet, saknar landet som attan och ska skaffa hus så fort jag bara kan.
2. Jag har aldrig varit så full att jag spytt.
3. Jag låser jämt dörren för annars klampar folk bara in utan att jag hör det.
4. Jag stänger aldrig av mobilen.
5. Jag har gått in i väggen två gånger i mitt liv.
6. Jag har svårt för att prata inför folk (som typ framför en klass eller så) men har inga problem med att stå på scen med headset och lära ut dans till folk.
7. Jag duschar jättelänge, gärna en halvtimme minst.

Jag utmanar:
Jennylee
Julia
Stina
Jessica
Ronja
Karolin
Thorminator



Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Får väl anta utmaningen ^^

2009-02-19 Kl. 10:51:39
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0