You turn my world upside down

Skulle ju skriva och berätta lite om puben och dagen efter då. Hade bara två bilder trodde jag men slog igång kameran och såg att Sandra hade sprungit runt och fotat när vi typ sov. Så lite fler bilder fanns det, dock måste hon ha varit full eller nåt? Hahaha, ja ni kommer själva att få se sen.

Blev upplockad av Johan & Linus halvvägs till klubben. Kom dit och det va ju svinkallt så va till att dricka å dansa på stolen för att få upp värmen ;) Fick låna Linus jacka å ha i knät men jag frös ändå så vi satte oss i soffan, Johan på ena sidan och Linus på andra. Fick fotmassage av Johan för jag frös om fötterna, najs. Tror faktiskt vi satt i soffan mesta delen av kvällen. Sandra å Seb kom också senare, Olsson å Jessica med. Kvällen är lite dimmig känner jag, kan bero på ölen kanske. Aja, skittrevligt va det i alla fall! :D

Johan, Seb, Linus och Sandra sov här sen efter. Alla kastade sig på min säng vilket resulterade i fler fettfläckar på väggarna där, denna gång från Linus. Börjar bli svårt att förklara för mamma: "Jaaa men, jag brukar laga mat i sängen!" Så Seb kallade mig slampa, snäll som han är! Va ju han som sov där första natten när jag hade flyttat in, sen va det Johan, sen Amir och nu va Linus där och kletade brylcreme. Jag å Johan paxade i alla fall sängen och dom andra fick ligga å trängas på madrass på golvet. Ja jag lovar, ska skaffa en större madrass vänner!

Madrassfolket va tydligen pigga redan vid åtta, började spela musik då å hålla på. Försökte få tyst på dom genom att kasta ett par strumpor i skallen på nån, men det misslyckades. Skulle ha tagit något hårdare, men jag va snäll för fick sån himla skön massage av Johan så kunde bara svara "mmm" på allt.


Hände ganska mycket roliga saker på morgonen där kan man säga. Madrassarna va hungriga så jag sa åt dom att det fanns mackor i frysen. Fick svaret att dom inte ville äta frysta mackor! "Men tina dom i micron då..." Så skulle Linus försöka få igång micron med instruktioner ifrån mig, för den va ju såååå svår. Så kommer Seb ba: "jag ska hjälpa dig Linus, öööh hur funkar den här?" Haha! Höll på hur länge som helst innan dom fick igång den men tydligen dög det inte så dom värmde mackorna i ugnen - hela paketet! Shit alltså.

Fler hightech saker va tydligen just ugnen ("vadå, äre ingen varmluftsugn?"), kylen ("man ser igenom här!" Seb syftade på dom rena hyllplanen), cd-spelaren ("hur får man igång den?" "prova med att sätta i sladden") och min bäddfåtölj som krävde tre personer för att få ihop (räcker med en i vanliga fall). Dom är kul, mina vänner!

Sen efter att Sandra hade åkt gick vi å hämtade bilarna och sen fixade vi käk. Så kom Jessica över å vi käkade och sen började grabbarna brottas - igen. Seb och Linus höll på hela dan men den här gången passade Johan på att va med, så han & Seb höll fast Linus å kittlade honom. Då fick jag fram kameran, lalala.


Hände så mycket mer saker (orkar inte berätta allt vetni) och jag älskar det här gänget vi har! Vi är som en enda stor happy family :) Längtar, längtar, längtar tills nästa gång.

Åh, just ja! Skulle ju kanske skriva om det som rubriken handlade om också. Killarna fick nåt tokryck och ba: vi vänder din värld upp och ner! Bokstavligt talat, dom kutade runt och vände upp och ner på massa saker. Fåtöljen, ljus, lampa, posten, kuddar, täcke, lapparna på kylskåpet, disken, jadu det mesta. Ser att en del grejer är upp och ner fortfarande, haha!





Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahaha, upp- och ned värld xD

2009-02-11 Kl. 14:54:38
Blogg: http://jenyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0