[0 som i NOLL dagar kvar]

Idag fick jag äntligen nycklarna till lägenheten! Så efter samverkansdagen med jobbet och firande av pappa som fyller 45 idag (GRATTIS!) åkte vi förbi där med lite saker. Imorgon vid halv elva åker vi in med nästa lass, bl.a. sängen, och sen blir det några vändor fram och tillbaka under dagen, fram till typ tretiden nån gång.

Hela gänget kommer till mig i lägenheten sen vid fyra då vi ska börja fixa oss inför knut-kvällen. Hmm, känns som man borde köpa typ korv eller nåt som e lätt å fixa ihop å käka innan vi drar ut sen. Å frukost måste vi ju ha också, har typ lite kryddor bara ju haha! Nu är nog allt fixat med kläderna å sånt i alla fall, eller typ nån sak kvar. Men vad kan jag ju inte skriva här ;)

Nu måste jag fortsätta packa så jag kommer i säng i tid ikväll, blir ju sent plus mycket jobb imorgon. Ska försöka blogga nåt om vad som händer, men kan inte lova att jag hinner. Pussa ♥



Nästan färdigpackat nu




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Grattis till nycklarna ;D

Och där ligger ju mitt gamla draperi :P

2009-01-17 Kl. 09:59:26
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0