2008 års julklappar

Nu så, ska ni både få se och höra (ehm, läsa) vad jag fick i julklapp. Nästan bara flytta-hemifrån-saker och det har jag ingen aning om vad det kan bero på...hahaha. Jag kan ju säga att jag är grymt nöjd med allt! Shit, känner mig värsta bortskämd. Kommer inte ihåg när jag sist fick så mycket julklappar, hihi!

* Micro *Rödglittrig stekpanna *3 bakbunkar *3 rosa burkar med lock *Vattenkokare *Rosa diskborste *Osthyvel *Brödkniv *Kockkniv *Lite köksredskap *Rosa måttsats *Diskhandduk *Pepparkaksformar *Alladinask *Marshmallows *Chokladtomte *Glöggskålar *1100 kronor *Lotter (vann 5 spänn!) *Prenumeration på Laga Lätt *500 kronor presentkort på IKEA *Biobiljett *Mobilsmycke *Bomullsrondeller *Hemstickade tofflor *Laga Lätt tidning *Bok: Astro 2009 - Heikki Vesa *Bok: Tvillingarna *Bonniers Trafikskola 2009 *CD: Jerry Lee Lewis - Collection








Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Värsta najs! :)

2009-01-03 Kl. 23:31:46
Blogg: http://jennyspennt.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0