Är det nu man är vuxen?

Jag har precis betalat min första räkning på lägenheten! Inte en hel då tack och lov, jag har den ju bara från den 15:e. Men har jag tur så får jag börja flytta dit mina grejer lite innan. Shit vad konstigt det känns, jag är ju van att bo mitt ute i skogen och kunna typ gå ut å skrika som en tok om jag blir arg eller nåt. Hmm.

Hade tänkt göra upp en lista över bra och dåliga saker med att flytta först men kom på att om det dåliga överväger det bra så är det ingen bra början. Kan ju säga några bra saker i alla fall; närmare till jobbet = jag behöver inte gå upp kl halv sju när jag börjar jobba kl ett, närmare till buss, närmare till raggarklubben, ja närmare till allt nästan. Annat bra är väl just att ha ett eget place där man får härska som man vill. Lite dåliga saker är att jag kommer sakna ihjäl mig efter alla djuren, huset, mitt rum (älskar det verkligen) samt att jag inte kommer kunna bara gå över till Lena och rida å pyssla i stallet hur som helst. Det saknar jag redan med tanke på att vi inte har varit ut tillsammans på hur länge som helst.

Aja, hur som helst ska det bli spännande. Det blir ju lite som att starta upp ett helt nytt liv. Puss <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Är lite läskigt att flytta sådär på egen hand, helt själv. Man har ju liksom bott hemma i hela sitt liv, fast det är ju ändå kul att ha något eget ;) Jag kan komma och våldsgästa dig ofta så är du inte så själv så mycket ;D

2009-01-03 Kl. 10:19:57
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0