Bilder från raggarpuben - del 2

Frukost äten och här kommer lite fler bilder från East Coasters medlemspub. Som sagt, jag är med på lite fler av bilderna den här gången :P Jessica tyckte att det va kul att fota mig och Andersson typ heeeela tiden. Haha. Vi kör med lite bildtexter den här gången, ni måste ju få veta vilka det är jag snackar om.

1.  2.  3.
4.  5.  6.
7.  8.  9.
10.  11.

1. Seb & Sandra hade ett romantic moment.   2. Jag & (Johan) Andersson.   3. "Eru me Johan, vi posar lite!"     4. Amen vi borde bli modeller kanske?    5. Svensson med sina likadana träningsoveraller kan ju slänga sig i väggen! Skinn skare va, och har man lika så har man. Heja Petroff!    6. Emelie, Jonas & Sandra P(?) twistar lite.    7. Mera twista: Sandra, Jonas & Seb.   8. (Johan) Olsson, (Johan) Andersson & Linus softar lite.   9. Seb, Sandra & jag rör på oss.   10. Vi ungdomar styr dansgolvet, haha.   11. Mera dans.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ser ut att ha haft det roligt där :)



Sv: Tack vännen <333

2009-01-06 Kl. 22:44:06
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0