Bilder från raggarpuben - del 3

Här kommer nu de sista bilderna från medlemspuben nere på raggarklubben. Jessica som fotat dom här också. Kommer upp lite bilder sen också från dagen efter, men det blir en annan dag. Shit alltså, så sjukt kul det var! Jag längtar som en tok till nästa.

1.    2.    3.
4.    5.    6.
7.    8.    9.

1. Olsson dansar loss på ett av oljefaten.   2. Klubbmärket på Sebs väst.   3. Andersson, jag & Linus bärsar lite i soffan.   4. Jag visar hur mycket jag älskar fotografen.   5. "Ajjabajja Linus! You know, I have a boyfliend."   6. Skåla lite med Johan.   7. Olsson visar sin styrka genom att lyft Seb.   8. Efter puben gick vi till Olsson för att sova. Seb, Sandra & Linus på madrassen.   9. Pontus har somnat bakom soffan som jag och Andersson sitter och snackar i. Sen gjorde vi Seb, Sandra & Linus sällskap på madrassen. Trångt och mysigt!

Och så måste jag ju säga att jag gillar kontrasten mellan de här två bilderna. Först den mjuka Teddybjörnen Andersson, som Seb så snällt har döpt honom till, och sen förvandlas han till den där hårda killen i Graveless. Okej jag ger mig Johan, du ÄR rå ;)

 




Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Asså, vi hade ROLIGAST!, de ska göras om ;), fast utan förkylning:P

2009-01-11 Kl. 23:12:41
Skrivet av: Sanna

Ja det va så sjukt kul! Äh, vi får väl prova att sova direkt på golvet kanske så vi slipper undan den där luftburna skiten från madrassen :P

2009-01-12 Kl. 10:55:45
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Vad du är kaxig då med mitten fingret rätt ofta på bilderna ;P

2009-01-12 Kl. 11:02:47
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Du får ju gärna lägga till när du lägger upp bilder som jag fotat om lilla mig som fotat bilderna :P

2009-02-23 Kl. 20:28:51
Blogg: http://perontopp.blogg.se/
Skrivet av: Madde

Jösses... Här får man se och vete minsann...

2009-03-27 Kl. 10:37:42

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0