Byta mage, någon?

Hemma från jobbet idag och får nog ringa och säga att jag inte kommer på resten av veckan heller känns det som just nu. Fy sjutton, min mage är helt störd. Fortfarande. I en vecka har den varit helt svullen och jag känner mig hungrig, samtidigt som jag inte är hungrig. Mår illa lite nu och då med så det är ju helt underbart!

Ringde ner till vårdcentralen nyss och fick höra att det kanske var en form av magsjuka eller typ magsår. Jag tycker dock att är det magsjuka borde det väl kanke börja gå över nu (en vecka liksom!), istället börjar det kännas mer och mer. Nyss högg det i magen men det har gått över nu tack och lov, nu känns det som jag är skithungrig istället. Men aaah jag har ju noll i aptit, pallar verkligen inte att äta just nu.

Fick tid på fredag i alla fall, på morgonen. Hoppas att det har gått över då för vill verkligen ut på krogen och fira min sötnos JennySpenny då. Gaaaaah jag vet inte vart jag ska ta vägen, det gör ont!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hoppas verkligen det går över tills imorgon håller tummarna

2009-01-08 Kl. 12:13:54
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0