Den lilla flytten

Efter jag skrev inlägget om att förändra bloggens utseende igår blev äntligen datorn där nere ledig så att jag kunde påbörja "den lilla flytten", d.v.s. flytten av alla bilder, musik och filmer jag har, över till den här datan. (Den stora flytten sker om 9 dagar, hjälp mig jag dör.) Dock har jag märkt att det kommer ta sitt lilla tag med mitt gamla USB-minne på 1 GB och bara bilderna tar upp ca 15-20 GB...haha blir ett himla springandes i trappan. Aja, så fort jag har fått över bilderna kan jag börja med att fixa en ny header. Designen kommer att växa fram, steg för steg, så att ingen får en chock ;)

Nej, nu ska jag käka lite frukost och sen kommer det upp fler bilder från raggarpuben. Puss <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Då har du att göra ett tag innan stor flytten då ;P

Men det kommer gå bra att flytta tror jag ;)



2009-01-06 Kl. 13:52:45
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0