Det nya livet

Tror inte det kom nån gubbe idag så det blir till att gå upp ett tag innan åtta imorgon med.

Idag va en sån där ganska jobbig dag på jobbet. Det är när det är såna dagar man är glad att dom inte är längre än tre timmar. Kom hem och satte mig med en kopp kaffe till ett avsnitt Andra Avenyn (jag vill ha riktigt kaffe, mitt fryskaffe smakar konstigt), drog iväg till affärn (handlade massa bra saker) och sen gick jag över till Olsson med hans sopborste som blev kvar här efter helgens uppsopande av krossad glasflaska. Blev kvar och snackade ett tag och när jag precis hade kommit hem å börjat med maten ringer dörrklockan typ en miljard gånger å jag dampar på lampknappen till hallampan, eftersom det tog en evighet innan jag hittade den. Haha! Det va nästa granne, Birk, som kom över för å se hur jag hade det. Kul att man känner hälften av dom som bor här :)

Middag till ytterligare ett avsnitt Andra Avenyn (ja, men jag ligger efter och försöker kolla ikapp faktiskt) och sen fastnande jag på msn och snackade med mamma, mys! Nu lär jag väl diska, för sånt ska man väl inte göra efter tio på kvällen? Eller är det efter elva? Aja, trött som attan så lär väl sova snart med. Ska läsa ikapp några bloggar först bara, har inte hunnit läsa på några dagar nu. Puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Det är ju skönt att ha grannar som man känner :)

2009-01-20 Kl. 13:22:27
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0